– Bedre verksted kan jeg ikke få, for å si det rett ut. Trond Røkland er strålende fornøyd med Aasum Bil kundeservice
Det sier drosjesjåfør Trond Røkland, som de siste to årene har sverget til Aasum Bil.
Stort behov for Aasum Bil kundeservice
Med åtte biler tilknyttet sitt drosjeforetak, har Røkland stadig vekk behov for god service og oppfølging på bilene sine. Og denne jobben gjør Aasum Bil for ham.
– De har et helt topp verksted. Er det noe dem kan få gjort, så for dem enten gjort det der og da eller senest dagen etter, sier en særdeles fornøyd Røkland.
– Senest i går morges leverte jeg en bil på service, og allerede i dag tidlig var den klar – enda det egentlig var fullt. Hvem pleier å få til det, sier han videre.
Avhengig av rask service
Av Røklands åtte biler, er fremdeles to på nybilgaranti, men de resterende seks er det Aasum Bil som tar seg av. Og for Røkland er kundebehandlingen alfa og omega for valg av verksted.
– Jeg tenker at jeg skal ha best mulig service, og for meg betyr det raskest mulig service da bilen skal raskt ut på veien igjen. Jeg tjener ingenting når bilene står rolig, og hos Aasum får jeg alltid rask service. De er rett og slett flinke med og reale, understreker Røkland.
Og når to av hans nyeste biler har gått ut av nybilgarantien, så er Røkland klar på en ting:
– Da skal de sendes rett til Aasum når jeg trenger det, sier han med et smil.
Røkland, som per i dag er blant de største kundene, kom i kontakt med Aasum litt gjennom bekjentskaper hos de ansatte, og da han ble forelagt en god pris for to år siden, så var Røkland solgt. Siden har han sverget til Aasum.
– Og selv om man skulle være uheldig og bilen ikke har fått en god nok del, så vet Aasum akkurat hva de skal gjøre, og problemet løser seg uansett, ganske raskt. De er virkelig til å stole på, lover drosjesjåføren.